SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Sunday 12 May 2013

Exam Oh Exam

Adui, mengapakah mood exam kali ini lain benar nampaknya!

Macam tiada mood mau ulangkaji. Padahal esok susah mau exam ni.
Apa2 pun redah jalah jawab esok.

Mungkin inilah petanda agaknya penyakit homesick. Apalagi tinggal beberapa hari ja lagi mau cuti sem.
Dan bakal menjelama jugalah tu sambutan tadau Ka'amatan.
Insya Allah, nilah first time saya pulang bercuti untuk Pesta Menuai di kg selama saya menuntut ilmu di perantauan ni. Semoga tahun ini akan berpeluanglah untuk melihat suasana kemeriahan Sambutan Pesta Menuai di kg.

Apa2 pun good luck exam untuk diri saya.
Semoga saya ingat semua isi pelajaran yang telah saya pelajari masa kuliah tu jalah harapan saya untuk mudah dapat jawab exam esok.
Amin,

No comments:

Post a Comment